1 maart 2021

door | mrt 1, 2021 | 2021, Maart, WKZ

Vandaag was een best wel een lastige dag voor Anne. Vanochtend verhuisd van de IC afdeling Pelikaan naar HC afdeling Leeuw. Ze ligt in kamer 2 en dat is een grote 2-persoonskamer. Op dit moment ligt ze daar alleen en dat proberen ze zo lang mogelijk zo te houden maar het kan zijn dat er af en toe iemand bij haar op de kamer komt.

Dokter Hilde en verpleegkundige Roy kwamen vanmiddag nog even bij Anne op visite in haar nieuwe kamer, dat was natuurlijk meteen ouderwets gezellig. We gaan het de komende dagen wel zien hoe het gaat, we moeten het wat tijd gunnen. Fysiek gezien voelde ze zich ook niet geweldig, veel last van haar buik, misselijk en veel overgeven.

Vanavond gelukkig wel weer medicijnen gekregen tegen de misselijkheid dus hopelijk helpt dat voor komende nacht. Welterusten.